بصیرت افزایی

اگر در جامعه خودتان بصیرت نداشته باشید گول دشمن را می خورید.

بصیرت افزایی

اگر در جامعه خودتان بصیرت نداشته باشید گول دشمن را می خورید.

امام حسین علیه السلام یک شخصیت مقدس دارد چون متعلق به یک نژاد و یک ملت و یک قاره نیست اصلا حسین دارای روح بزرگی است که خودش را نمی بیند روح کوچک در مقابل خواهشهای نفسانی سر فرو می آورد ولی روح بزرگ نه؟؟؟

حماسه امام حسین ع مقدس است اول به دلیل اینکه هدفش مقدس است و فرآگیر و دوم در شرایط و زمانی اتفاق افتاده است که کسی خیال نمی کرد چنین شود مثل نمرودی پیدا می شود یک نفر هم باقی نمی گذارد در همان زمان نهضت مقدس حضرت ابراهیم قدعلم می کند.

حسین ع شخصیتی است که با ریختن خونش به اسلام حیات بخشید حس انتقام جویی و عدالتخواهی را در افراد برانگیخت.

برگرفته از حماسه حسینی شهید مطهری

ammar yaser

نظرات (۱)

۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۲ جوان انقلابی

سرآمد شام غم هایم، مه عیدم کجا بودی
شب آرامش من، صبح امیدم کجا بودی

سفر اینقدر طولانی؟ نگفتی دختری داری
نمی دانی چقدر از عمه پرسیدم کجا بودی

مغیلان چیست می دانی؟ فقط این را بگو بابا
زپایم دانه دانه خار میچیدم کجا بودی

نه لالایی نمی خواهم دگر، اما دراین مدت
که من از درد یک شب هم نخوابیدم کجا بودی

نمی خواهم بگویم که کجا رفتم، نمی خواهم
بپرسم از تو در بازار چرخیدم کجا بودی

نمیخواهد بگویی که کجا رفتی، نمیخواهد
که از خاکستر گیسوت فهمیدم کجا بودی

به زحمت روی پنجه ایستادم در میان بزم
خودم با چشم خود دیدم، خودم دیدم کجا بودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی